Veel gestelde vragen
Verzending
Bestellingen onder 20,- verzenden wij zonder Track en Trace code. Je kan er ook voor kiezen om je bestelling wel met Track en Trace te laten versturen als je bestelling onder de 20,- ligt. Alle bestellingen vanaf 20,- worden gratis verzonden met Track en Trace code. Nadat je bestelling verzonden is ontvang je deze code in je e-mail. Klik op de link in de mail of vul de code in op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace om de status van de verzending te bekijken. Producten die voor 23.00 besteld zijn worden de volgende werkdag geleverd.
Nederland
Voor 23:59 besteld = volgende werkdag in huis
België
Voor 22:00 besteld = volgende werkdag in huis
Alle bestellingen boven 20,- worden gratis verzonden naar Nederland & België met een Track en Trace code. Bij bestellingen met een bestelwaarde onder de 20,- zijn de verzendkosten als volgt:
Zonder Track & Trace: 2,95
Met Track & Trace: 4,95
Als je product verstuurd is met een Track & Trace code heb je deze ontvangen in je mail nadat je bestelling verzonden is. Met deze code kun je de status van de verzending zien. Klik op de link in de mail of vul de code in op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace om de status te controleren.
Let op: het kan zijn dat je bestelling in de brievenbus is afgeleverd.
Verzending zonder Track & Trace: Voor bestellingen die zonder Track en Trace code worden verzonden hoef je niet thuis te blijven. Deze worden namelijk in de brievenbus afgeleverd.
Verzending met Track & Trace: Bestellingen die met Track en Trace code worden verzonden, worden altijd aan de deur afgeleverd. Er moet daarom iemand thuis zijn om het pakket in ontvangst te nemen.
Retournering & Terugbetaling
Bestellingen kunnen tot 30 dagen na ontvangst aangemeld worden voor retour. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Het is belangrijk dat de retourvoorwaarden nageleefd worden als je een product retourneert. Hierdoor krijg jij je geld terug en kunnen we nog iemand anders blij maken met het geretourneerde product.
- De gehele verpakkingsinhoud moet geretourneerd worden.
- Artikelen moeten geretourneerd worden in de originele verpakking.
- Het product moet in de originele staat geretourneerd worden en mag niet zichtbaar gebruikt of beschadigd zijn.
Alle instructies met betrekking tot het retourneren van bestellingen kun je vinden op de pagina over ons retourbeleid.
Als je een product wilt ruilen, stuur dan het ongewenste product naar ons terug en koop het product dat je wel graag wilt hebben. Zodra we het ongewenste product in goede orde hebben ontvangen, zal je hier een terugbetaling voor krijgen.
De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor eigen rekening van de klant.
Nadat het geretourneerde product weer bij ons binnen is gaan wij aan de slag om de retour te verwerken. Wij streven ernaar om retouren binnen 7 dagen te verwerken. Zodra je retour goed verwerkt is, krijg je hier een bevestigingsmail van en wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort.
Betalingen & Bestellingen
Bij Nexibo zetten we hoog in op gebruiksvriendelijkheid. Om deze reden hebben wij veel verschillende betaalmogelijkheden zodat er altijd wel eentje bij zit die jij wilt gebruiken. Dit zijn de betaalmethodes die wij aanbieden:
- iDeal
- Paypal
- Bancontact
- American Express
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- Apple Pay
- Google Pay
- Shop Pay
Jazeker! Na het plaatsen van een bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail in het opgegeven e-mailadres. In deze mail kun je onder andere je bestelnummer vinden. Het kan zijn dat de mail in je spambox terecht is gekomen (ongewenste mail). Heb je geen bevestigingsmail gekregen maar wel een bestelling geplaatst? Stuur dan alsjeblieft even een mailtje naar info@nexibo.nl.
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren of de gegevens aan te passen zodra een bestelling is geplaatst. Dit komt omdat we na elke bestelling direct aan de slag gaan om deze te verwerken. Dit doen we zodat we jouw bestelling zo snel mogelijk kunnen bezorgen.
Niet tevreden met het product? Geen probleem! Dan kan deze gewoon binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
Garantie
Op alle producten van Nexibo zit een standaard garantietermijn van 2 jaar. De garantietermijn van 2 jaar gaat in op de datum van aankoop.
Op elke bestelling heb je als consument recht op de wettelijke bepalingen omtrent garantie. De wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
- Normale slijtage
- Schade veroorzaakt door onjuiste reparatie of onjuist gebruik.
- Schade door externe bronnen/factoren
- Schade door derden
- Schade door eigen schuld van de klant
- Geheel of gedeeltelijk ontmanteld product
- Reparaties uitgevoerd door derde partijen
- Gestolen of verloren producten
- Artikelen waarvan de garantietermijn verlopen is
- Artikelen zonder geldig aankoopbewijs
- Niet kwaliteitsgerelateerde problemen
- Gratis artikelen
- Tweedehands artikelen
Wil je een garantieclaim indienen? Volg dan alsjeblieft de stappen op de pagina over ons garantiebeleid. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Contact
Heb je vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op. We helpen je graag! Je kan contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen of door een mailtje te sturen naar info@nexibo.nl.
Houd er alsjeblieft rekening mee dat onze klantenservice werkzaam is van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Wij streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.
Staat je vraag er niet bij? Je kunt ons bereiken door even een mailtje te sturen naar info@nexibo.nl of door te klikken op de knop hieronder. We horen graag van je!